مدیر هیأت رزمندگان اسلام خبر داد:

همایش «تجلی بصیرت» در مهدیه تهران برگزار می‌شود

همایش «تجلی بصیرت» در مهدیه تهران برگزار می‌شود

علی اکبر مداحی، مدیر هیأت رزمندگان اسلام گفت: همایش «تجلی بصیرت» با هدف بزرگداشت حماسه 9 دی و بصیرت افزایی با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و جمعی از مداحان در مهدیه تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر مداحی در گفتگویی اختصاصی در ارتباط با جزئیات همایش «تجلی بصیرت» عنوان کرد: این مراسم روز سه شنبه ۸ دی ماه و همزمان با ۱۷ ربیع الاول، سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، برگزار می‌شود.

مدیر هیأت رزمندگان اسلام بیان داشت: هدف این مراسم که از ساعت 9 صبح در مهدیه تهران برگزار می شود، بزرگداشت حماسه ۹ دی و بصیرت افزایی است.

وی در ادامه افزود: هماهنگی‌های این مراسم برعهده ستاد مردمی ۹ دی است. 

مداحی با تأکید بر اینکه حضور هیئت‌های مذهبی همیشه پررنگ بوده است یادآور شد: از تمام هیئات مذهبی جهت حضور باشکوه در این مراسم دعوت به عمل آورده شده است.

مدیرستاد مرکزی هیأت رزمندگان و رئیس شورای عالی سازمان بسیج مداحان در پایان با اشاره به مداحان، سخنرانان و شاعران دعوت شده به این همایش خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان سخنرانی این مراسم را برعهده دارد و در ارتباط با علل وقوع فتنه ۸۸ و راه‌های پیش گیری از فتنه‌های احتمالی آینده دشمنان اسلام صحبت می‌کند و هم‌چنین حاج حسین سازور، حاج ابوالفضل بختیاری و حاج امیرعباسی از مداحان مدعو هستند. محمدمهدی سیاری هم شاعر آیینی دعوت شده است که در این همایش به شعرخوانی می‌پردازد.

کد خبر 3010871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha